En alldeles egen prick


En sen natt, när vi drack öl och rökte på Marcus balkong. Söt!

Satte på filmen "Alvin and the chipmunks", bara för att det var det enda brorsan hade hemma att låna ut. Usch, vilken kass så jag hamnade här istället. Vad är nytt i mitt liv? Jaa, vad är inte nytt!

Har snart varit tillsammans med min fräkninge värmlänning Marcus i 3 veckor. Har aldrig varit så kär eller älskat en människa som han! Världens underbaraste sötaste pojke.. Min drömkille. Fast sann =) Är äckligt lycklig.

Annars är det ungefär samma som vanligt. Jag jobbar på som vanligt, umgås med samma gamla folk som vanligt. Känns ganska skönt att vara hemma nu efter 3 vilda veckor i kappsäck, varav 14 dagar på festival (Hultsfred och Peace and Love) och dessutom en dryg vecka i Karlstad med min älskling. Han var här i helgen och hälsade på och fick träffa familj och diverse. Och på tisdag ses vi igen, då ska söt hem till mig igen =)

Imorgon ska jag upp kl 05, ska börja jobba på Biltema igen. Känns inte superroligt, men vad fan. Och på måndag ska jag iväg och lämna blod... =S Ja jag hatar sprutor, men jag vill ge bra karma och nu när ens närmaste inte mår bra så vill jag göra vad jag kan för att ge tillbaka. Gör mitt bästa för att sluta röka, men fyyy vad det är svårt!

Men, just nu klarar jag allt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0