Helgen

Man kan hitta kärlek även i en chipspåse ...




Aaaah, en torsdagskväll i Trädgårn. Hann tyvärr inte njuta så mycket
eftersom jag blev dyngfull..


Men! I lördags var det kalas eftersom Marcus fyllde 25. Här med mor och far
Sören och Maj-Britt


Senare på dagen blev det fest.. Stoppa-inte-köttbullar-i-näsan-Marcus fick köttbullar =)


Virres boyfriend Bjarne var uppklädd


Johan och Virre


Jag utanför på gräset tillsammans med Nettan i bakgrunden


Robert kom förbi med Nikolas (lilla killen i pirattröja) och han tyckte om att skåla


Älsklingens lag fick in en träff i kubb


En väldans full Marcus på krogen


... och slutligen en bakis och gosig Marcus i mysmörket hemma =)

Fick fem underbara dagar, trots att man häll på att smälta bort i den otroliga hettan som de har i Värmland.. Tydligen det varmaste de haft på närmare hundra år. Det blev gos, film, fest, massa skratt och ett studiebesök på Karlstad Kommun, eller rättare sagt en inblick i trafiksvärdarnas otoligt "hektiska" arbetsdagar *harkel* Ni har gott kaffe på jobbet älskling! =P

Nu ska jag ta och försöka förflytta min sovande bror som lägligt nog parkerat sig i min säng, och där vill banne mig jag sova.. även om det känns sjukt tomt att inte sova bredvid min sötis.. Men det är väl smällar man får ta. Imorgon ska jag ringa till Karlstad och fixa jobb, så snart kommer jag! =) BeWare, Micke...  mo ha ha ha - BEWARE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0