Hurricane


Har precis laddat hem och fyllt min mp3 med Håkan. Hurricane är ju så himla underbar, men den versionen han gjorde på Hultsfred när han nästan började gråta... Obeskrivligt!

På tal om festival. Peace and Love 08. Har aldrig träffat så goa människor! Och nu fick jag veta att nästan alla från Camp Retard kommer till Putte i Parken! Ska bli äckligt kul!


Fia och Johanna spexar loss


Vilken grabb den där brorsan


Jag var tvungen att joina resten av typ hela campingen och tagga honom =)


Om ni visste hur svårt det var för mig att få Johan till denna posen!


Fanny var mycket lättare att ha att göra med =) "Puh"

Finns det någon bild som sammanfattar en riktig festivalkväll som denna nedan? Det är Madde som är modellen =) Då kan jag tillägga att vi sitter på vår funktionärscamping, som till slut blev allas Camp Retard =D



Visst känns det fint att vara vid liv?

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: kul hörru :D Välkommen till Karlstad får jag väl säga då ; )

2008-07-23 @ 20:29:03
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0