Mitt i veckan


GÄSP.

Det suger något outhärdligt att gå upp tidigt till jobbet varje morgon. Speciellt på onsdagar.
För då har jag lång dag, plus att det är mitt i veckan, alltså inte nära till något skoj alls.

Sitter som vanligt med min termomugg med kaffe och lyssnar på Mix Megapol.. Vill bara att tiden ska gå fort fort fort nu!
Pratade med älskling igår kväll som vanligt.. Nu är alla planer inför lördag klara i alla fall. Ska bli kul att träffa de sista av hans släkt samt de vänner man inte hunnit träffa.
Ja, ni som har partner vet hur det känns.
Ni som inte har det har min tillåtelse att spy nu =)

Anyway. Jag är trött. Och jag måste gå till bussen om ca en kvart. Buuu hu.
Längtar bara tillbaka till min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0