Hej alla barn!


Jag vet ju hur tragiskt olyckliga ni är, nu när ni inte kan gå in och läsa min smaskiga blogg...
Men här får ni ett litet meddelenda i alla fall =)

Igår var det fest. Rapporteringar:
Det går att få in ca 20 pers på en yta om ca 18 kvm.
Virre & Anderas är nu ihop.
Virres säng blev utsatt för en rad diverse "böghögar".
Det är dags för henne att skruva fast sitt bord ordentligt.
Det blev ingen follow-up på Dr. Evil - filmen.
Sambuca blir man mycket full av.
Erik spydde ner hela köket samt toaletten hos Andreas & Co.
Jag klädde ut mig till Austin Powers (med brösthår och allt).

Uppdatering med bilder kommer senare.
Nu ska jag hem och fixa med alla mina kläder.. Fy fan vad tråkigt. Och imorgon är det jobba igen, bara att passa på att sova. Och min TV funkar inte.... =(
Tjohej alla barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0