Nytt köksgolv


Lagom kul att komma hem till ett fullständigt kaos, med spis i hallen och grejer överallt.
Speciellt när det är åt helvete fel dag de river ut golvet och lägger i nytt. Men. Hoppas det blir snyggt.

Lite irriterad idag. Men det går väl över som allt annat.
Känner mig väldigt ensam bara. Konfunderad över livet.
Varför vissa sviker mig.. Och varför vissa hör av sig. Hur svårt det är att ha stoltheten i behåll , när man är så van, sååå van. Så van att alltid gå tillbaka dit, fast man egentligen inte orkar, hur destruktivt det än är.
Jag försöker verkligen att inte gå tillbaka... Men jag känner mig så ensam. Vill sova med nån, hålla handen med nån... The old romantic shit. Varför göra det med någon random om det inte är vad man egentligen vill?
Bara att vänja sig vid att vara helt solo. Fittigt tråkigt bara.. Suck.

Ska träffa Virre idag, och ikväll blir det CSI. Min TV funkar inte, tydligen måste man ha en boxer (!!!) för att se på TV. SNARK!

Sov gott mina vänner. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0