Polacker


...i mitt kök! De kommer inte vara klara förrän onsdag (!!!!). Vilket innebär att jag inte kan bo där i 2 dagar.
Jag skulle få "ersättning" sa hyresvärden. Ja, det ska jag fan! Speciellt när idioterna öppnar med huvudnyckeln och sen lämnar ytterdörren öppen till min lägenhet, så att vem som helst kan gå in och ta vad som! Korkat!

En annan skitgrej är att jag måste köpa en jävla boxer OCH ett boxerabonnemang för att kunna se TV. Vilket går på drygt 200-300 kr extra/ månad. När fan behövde man börja betala för att se TV?? Har jag fan aldrig gjort i hela mitt liv. Börjar nu fundera på om jag ens ska ha skiten, men jag är nog fan inte tillräcklig bohem för att leva helt utan TV.

En bra sak är i alla fall att hyresvärden godkänt mitt val av färg, sandbeige. Samt att han står för färgen, för ärligt talat så är mina tapeter nått av de vidrigaste jag sett, jag FATTAR inte vad killen innan gjort med dom alltså! Så jag hoppas gubben klarar av att fixa färg till samtliga rum tills nu i helgen, så är det bara att mecka fredag/lördag och få det fint. Plus att jag blev av med min fula korkmatta i köket (onekligen) och får ett fräsch trägolv istället.

Sen är det självklart massa plock kvar. Har inga gardiner till exempel.. Och inte alls de möbler jag vill ha - än. 
Ska köpa en annan TV-bänk och klä om soffan i ett mer ljust brunbeiget tyg (har mörkbrun nu).  
I hallen ska det till en byrå och en stol till telefonen. I köket är med mest gardiner och småtjafs.
Det rer sig.

Imorse var jag fotomodell by the way. Ska ju få ett eget passerkort till kontoret. Känns som fett vuxenpoäng faktiskt =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0