Satan!



...vad ont jag har i mitt långfinger!!
Lyckades smälta sönder fingertoppen på en fasligt varm kokplatta.. så nu sitter jag med ett stort bandage runt och det dunkar som fan. Ska bli intressant att se hur fan det ska gå på jobbet imorgon, eftersom jag blöter händerna mycket i jobbet.. Bu hu.

På lördag blir det Hippie-fest på Korallen på Universitetet. Innan blir det korridorsfest i Ryd hos Erik. Ska bli jäkla kul att klä ut sig till 70-tals donna och parta runt. Blir nog en Cosmo eller två he he.
Virre och Andreas, och Jacky som blir min dejt =) he he.

Nu ska jag tycka synd om mig själv och mitt finger.
Kvällen spenderas framför CSI och sedan i Virres soffa, sen är det jobb igen.
Tjo på eder alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0