Tisdag



... sov hemma inatt trots allt. Vaknade vid halv sju av att några polacker (?) plingade på dörren. Jaaa, och jag som skulle haft sovmorgon. Men, köksgolvet blir fint i alla fall.

KÅRallen heter det visst. Inte Korallen. Oj.
Fan vad kul det ska bli att klä ut sig till hippie =) Jag och Virre planerade som fan igår.

Och till alla er som undrar angående min inflyttningsfest. (Ja, jag vet att ni är många he he)
Eftersom jag inte räknat med att få köket utrivet såhär mitt i veckan och eftersom jag vill måla om innan, så är min fest tills vidare inplanerad helgen v. 12. Med andra ord påskhelgen, om jag inte fått det helt om bakfoten.
Så håll ut era jävlar ha ha!

Djungeltelegrafen - speedad i dessa delar av umgängeskretsen. Jävligt roligt fenomen.
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0