Massive bild-potpurri


... var det meningen att det skulle bli. Jag var nämligen helt övertygad om att brorsans dator kunde ta mitt minneskort. Nej då.
Såå... det får bli senare, tyvärr =(

Helgen var ha ha ha... ganska rolig.
Började i torsdags med Virres födelsedag, som började i Trädgårn, sedan till 55an och the big final på .... *trumvivel* Platå. Verkligen behind enemy lines. Men det var det enda som hade öppet. Och det var väl roligt. Men det kan ha berott på min ganska höga alkoholhalt.
Anyway.
Lördagen spenderades på förfest i Virres lya med jävla massa folk, bland annat Jacky =) Kul att du kom sweety!
Sedan var det stan som gällde. Betalade hundra spänn för att vara inne på Platens i ca 30 sekunder. Träffade nämligen Charlie som var på Platå utanför, och vipås var kl kvart över tre och jag fick kuta in och hämta jackan, ha ha. Meeeen, Charlie är alltid rolig. Förutom när han berättar för mig allt jag tydligen säger på fyllan, för tro mig - det mesta förträngs. Eller så är det illa ställt med minnet pga diverse alkoholångor. In i dimman liksom he he.
Ja.
Har ju typ hur många bilder som helst, men jag ska få in dom snart snart.

Nu hoppas jag på svar från Jonte, in the mean time ska jag dricka kaffe och skvallra i solen.
2 veckor kvar till Hultsfred =)

Ha det gött småttingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0