Alfa-kassa


"Du har plats 31 i kön".
Herregud.

Jag har blivit riktigt riktigt dunderförkyld. Nyser och snorar och känner ordentligt tilltryckt i huvudet.
Tänkte bädda ner mig ordentligt och läsa lite av Åsas bra böcker.
Virre ville ses idag, de skulle hämta Bjarnes motorcykel som står utanför.. och ja jag är väl hemsk och osocial, men fy, jag orkar bara vara ynklig och sova.
Marcus kommer inte hem förrän sent ikväll, så jag ska passa på att fisa in täcket ordentligt ha ha!

Ska bara komma fram till någon på alfa-kassan. Om det går i dag vill säga, suck.





   

Jisses vad oskarpa kort! Jag drack ändå bara lite vin denna kväll, och var inte full alls. UNdrar om min kamera börjar säcka ihop...?

Nä nu ska jag fixa detta.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0