Det är OK nu



Vaknade upp här vid niotiden, så nu sitter jag och myser med en kopp Earl Grey framför datorn.
Hade världens mysigaste natt!
Sov i goskläder och strumpor under ett gosigt termotäcke, med en lika gosig och varm älskling brevid mig.
Älskar att sova ihop med Marcus, det är en sådan trygg och varm känsla. Kan man sova bättre då?

Det är lite skumt novemberljus ute, som faller in genom fönstrena. Har inga lampor tända än, så det är ganska mysigt.
Ska strax tända lite levande ljus och kolla på en film under filten i soffan tänkte jag.

Man måste uppskatta de små sakerna i livet, när hela havet stormar.
Jag är så tacksam över min kärlek, över de fina vänner jag har här, över att min familj finns och mår bra.

Jag önskar er en riktigt mysigt onsdagsförmiddag!

Kommentarer
Postat av: Agge

Ha en bra dag.:)



Ställ gärna en fråga i min frågestund.:)

http://agge1.blogg.se/2008/november/fragestund-1.html

2008-11-19 @ 10:58:24
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0