Ge mig en vinterdrog


Kaffe och snus.
Utsikt från 3.e våningen, snö överallt.
Kent i hörlurarna.
Mmmmmm!

Mornar kan vara så förbannat hälriga, tycker ni inte?

Tycker det kan bli torsdag nu, längtar så efter att få åka hem till min familj. Ska bli så kul att se Wictors min när jag istället för mamma eller Danny hämtar onom från fritids. Han kommer dö ha ha.

Vad ska ni göra idag?
Jag ska ner på stan sen och hitta en liten 12-årspresent till min bror. Sedan ska jag träffa älskling och träna.
Innan det ska jag faktiskt ta och rota lite här och sätta igång med att julpynta lite =)


Bilder från Ankan förra torsdagen. Jag var full. Hade kramp i vaderna i flera dagar efteråt för att jag dansade så mycket. Och just ja, slängde min grå scarf i ett hörn på dansgolvet och glömde bort den sen. Typiskt.

Och Åsa, Jag kan tyvärr inte komma på glöggminglet. Men Marcus kommer med Johan och livar upp stämningen =) Ni får mysa åt mig också!

Ha en snöig (och underbar) dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är uppfattat! Synd, men det blir nog liknande grejer fler ggr. Ses en annan gång! kram

2008-11-25 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0