Give me money so I can buy beer

Har fikat lite med älskling på hans jobb, sedan gick jag och handlade.
Det blev en aning tungt, så jag fick skjuts hem i kommun-bilen =)

Ikväll ska jag och söt bara slappa och kolla på Batman (den blev inte av igår).
Och just ja, han ska laga middag he he.

Imorgon ville jag och Virre dricka bärs och vilda oss, som vi alltid gjorde då när vi var singlar.
Det var liksom våran grej att sitta bara hon och jag, dricka massa öl, filosofera om livet, lyssna på en jävla massa musik, röka som idioter och slutligen bli väldigt fulla och dansa runt som två miffon till musiken.
Nu när vi blirit värmlänningar och dessutom sambos med grabbar, har det liksom inte riltigt blivit av.
Och ja, nu är vi ju arbetslösa båda två igen.
Problemet är att jag är helt black (som Marcus jämt säger när man är pank). Tänkte att någon som läser bloggen kanske kan bidra? He he.. Lily är ju expert på det där, och hon bloggar ju också från Karlstad... Så jag bara tänkte...


Rätt!


Fel!

Just ja. sen i helgen ska Marcus gama med Johan, så jag kommer få hitta på något själv att göra. Så jag tänkte då även här, att när folk ändå är på G att tributera till mitt alkoholbehov kan dom ju slänga in lite extra cash så jag kan roa mig i helgen också.
Bra, tack!

La la la la...
Ha en nice novemberkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0