Happy Times


Inatt kunde jag inte somna förrän vid fyra. Marcus låg brevid mig och snarkade, gnistlade tänder, ryckte och var allmänt jobbig, så jag satte mig i soffan och läste.
Dessutom är jag täppt i näsan hela tiden, och det gör det svårt att sova.
Men idag har vi tvätt-tid och jag ska ju iväg till Linköping, så det vara bara att kliva upp och koka kaffe.

Idag ska jag försöka hitta den där presenten till Jojo (hittade inte ett skvatt igår. Det gick så långt att jag funderade på att köpa en blomma till honom. Visserligen en köttätande blomma, men ändå!) på Barnens Hus och samtidigt springa in på gamla jobbet och tvinga Jim (vdn) att ge mig mitt förbannade arbetsgivarintyg som jag skulle fått för över en vecka sedan.

Igår tränade jag med älskling i en timme. Jag är så glad och stolt över att jag faktiskt tog tag i det och tränade. Det kändes obeskrivligt skönt att få känna musklerna jobba. Och jag har inte ens träningsvärk idag, ha!
Idag kommer svärföräldrarna hit vid fem och ska fika. Ska bli mysigt, jag tycker om Sören och Maj-Britt. Finns inga bättre svärföräldrar! Innnan det ska jag nog hinna ner till stan och hälsa på Marcus och ta en fika.
Han tycker det är så tråkigt att jag ska åka iväg i 5 dagar, och har blivit sådär nykär igen som vi så väldigt ofta blir i varandra. Det är jag glad för! Jag är otroligt lycklig med Marcus och hans familj =)



Julgranen vid Rockefeller Center i New York. Där ska jag stå någon gång.

Nu ska jag ta och läsa ut min bok!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0