lille-lördag


Fast ingen lördag här inte.
Konstigt att tiden går så fort, redan torsdag imorgon!

Pratade med söt igår, han ringde sent och jag hann bli riktigt orolig när hans mobil var avstängd.
Men Mathias hade blivit lite bättre, och de passade på att umgås ordentligt med honom.
Älskling ringde även idag vid lunch, och fy fan vad glad jag blev!
Behövde verkligen prata med honom, har sovit dåligt utan honom och känner mig krasslig i kroppen. Ja sådana där tider när man helt enkelt bara behöver varandra och tillbringar mycket tid ihop med mys och gos och prat.
Han hade pratat med Mathias fru Hanna, och jaa... jag fick lite upprättelse på vissa saker, och han förstår mig bättre på ett annat sätt nu. Kändes riktigt skönt.
Det känns som att vi blivit otroligt mycket starkare i varandra nu på sistone, och det går inte en dag utan att jag älskar honom mer och mer. Kan inte vara lyckligare än vad jag är nu!

Jo i och för sig, en sak. Att Marcus kommer heeem! Men om Mathias mår lika bra idag så åker han hem imorgon med sina föräldrar. Tänker på dem allesammans och känner mig lyckligt skattad att jag fått en så fin extra-familj =)

Nollade idag på jobbet, på nya Uppsala-projektet. Men jag hade massor av riktigt nice samtal och fått in 2 aktörer på affärsresor. Känns bra, kommit in jättebra i gruppen och känner mig trygg på arbetsplatsen. Däremot börjar den högsta lönestegen kännas svår att nå, måste pusha mig själv och tänka lite mer på pengarna för att få det sista drivet.

Ikväll nu har jag stått och lagat mat - fiskbullar! Jag älskar fiskbullar med ris och massa dill, men älskling hatar det - så man får passa på när han inte är hemma =)

Här kommer Halloween-bilderna från förfesten hemma hos oss!


En bov, byggare och monster (Tobias, Marcus & David)


LIte för stora kläder Tobias?


Erika & Anders gick fullt ut!


Johan & brorn Henrik. De klädde ut sig till Stefan Holm och Staffan Strand?


Ja. Jag hatar fortfarande GH. Tyvärr äger ju sambon det. Tyvärr.


Ja ni ser. Till och med bovar håller ihop!

Nu ska jag gå och ta en riktigt lång varm dusch och sen blir det lite tv.
God kväll på alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0