Livet för en säljare.....


Ja livet för en nybliven säljare på en tidningsredaktion är fasen i mig inte lätt!
Visserligen går det sjukt bra bra på jobbet - eller ja, jag är nöjd med min prestationer i alla fall;
jag har på 4 aktiva dagar fått in 13000 kr i försäljning. Tydligen har jag talang och det är roligt!

Däremot så har jag aldrig förr haft ett heltidsjobb och dessutom precis varit arbetslös i 2.5 månad.
Följaktligen så tar det på kroppen och psyket.
En dag känns typ som - upp bajstidigt - jobba - komma hem - sova - gå upp bajstidigt - jobba.... osv.
Vanesak - absolut.
Men socialt umgånge känns nästan totalt omöjlig att få med i dagarna nu.
Men håll ut ni som känner er utelämnade - jag kommer tillbaka !! =)

Strax ska ni får lite bilder från halloween-festen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0