Sänka skepp



Ja, det behövs inte, det är nog på god väg ändå.
Gick till jobbet imorse och avslutade mina ordrar. Sa hejdå till alla, det var lite ledsamt. Jag gillade alla där.
Men jag gick med lätta fötter därifrån; bort från ett sjukande brinnande skepp.

Bajskorv ringde och hämtade upp mig några minuter hemifrån, så jag fick skjuts hem och så pratade vi lite i bilen.
Snackade om att kanske ta en kvällskurs ihop. Vore kul. Jag har verkligen saknat att plugga!

Idag ska ajg till AF igen och skriva in mig. Igen.
Ringde även ISS som ringde häromdagen tidigt på morgonen och behövde folk.
Hoppas hoppas att dom ser lite värde i att är gammal ISSare.
Vilket jobb som helst är bra nu, bara jag får tjäna lite pengar.
Talade in ett meddelande till behörig och väntar nu på att dom ringer.

Jag är hellre fattig och får vara med dig, än rik & singel.
Så sa älskling till mig idag. Jag håller verkligen med!
Vi har det så himla bra, så jag klagar inte på någonting. Livet är ju fulländat när man har en underbar liten fräkning rödtott vid sin sida! ♥

Cheerios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0