Bokus.com



Oh my god.
Gick in på Bokus.com och gluttade runt lite.
Vilka priser!
Jag klickade precis hem FYRA böcker för 144 kr! I'm in heaven!

     

O.s.a. och Storlek 37 av Denise Rudberg

    

Gömda och Livstid av Liza Marklund

Jag är så himla glad!
Denise har en ny bok som heter Åse, som jag skulle dö för att få hem men den finns just nu bara i inbunden version - vilket jag är emot, dels för att jag tycker att det är ett slöseri med papper vilker påverkar miljön och dels för att det tar upp så mycket plats, något jag inte har mycket av.
Samma sak med Lizas En plats i solen - så dessa två godbitar får jag vänta med i någon månad tills de kommer ut på pocket.

Jag säger det - det finns inget som böcker!  TV och spel - släng er i väggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0