Egoist? Javisst!


Dricker kaffe. Som vanligt.
Mår bra. Älskar Marcus.

Igår var jag & Helena ute och gick en jävla bit. Vi gick det vanliga motionsspåret (och blev omspringda av både småbarn och fotbollsstränande ungdomar) men det tog bara en halvtimme så vi tänkte att vad fan, vi måste ju gå lite mer. Vi försökte gena över en gammal och obrukbar stig och hamnade mitt inne i snårskogen ha ha.
Till slut hittade vi till flygfältet och hem igen i alla fall.

   

Hemma stod Marcus och lagade mat, alltid lika söt. Så Helena stannade på lite käk, och vi satt och snackade alla tre - mysigt!



Vi drack ett par öl till maten och när Helena gått hemåt så började jag och älskling spexa runt. (eller ok, det var mest jag)
Sen satt vi bara och myste och pratade - utan att TV var på, med Zakk Wylde och levande ljus ♥


Fråga mig inte ens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0