Försovning


Bla!
Jag skulle upp tidigt och gå till AF för att träffa dem från Netto, men såklart försover jag mig =(
Så jävla typiskt.

Sitter iaf med kaffe här och mår så gott. Jag och älskling låg i sängen och bara gosade igår, det är bara så underbart. Jag har verkligen aldrig haft det såhär bra med någon, eller känt såhär mycket för någon - någonsin.
Det är så skönt att vakna upp på morgonen efter att Marcus gått till jobbet, sträcka på sig i vår mysiga fluffliga säng och känna - faaaan vad allt är bra.

Idag blir det promenix med Helena. Skönt! Nu när jag fått hit alla mina grejer och riktiga promenadskor.
Sen var det ju som sagt hockey, men jag tror jag skippar det, det blir ganska sent efter promenaden och så vill jag gosa med Marcus. Vi får se..
Mitt liv känns bara så bajsperfekt just nu. Trots att jag faktiskt är arbetslös och pengalös.

Och just ja. Om ni försöker få tag i mig, så är min mobil jävligt cp just nu. Tror den är helt paj denna gång =(

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0