Jackie är tillbaka - tjolahopp vad kul!


Fi fan vilka dagar som varit nu....

Nytt jobb med tonvis av nya info och sedan direkt därifrån till att hjälpa svärföräldrarna och flytta till sent på kvällen.
Inte blivit mycket sömn, och inte mycket kvalitetstid med söt heller - men idag är jag "ledig" efter jobbet - skönt!
Då är det ju bara så typiskt att älskling jobbar kväll!

Men vi lunchade ihop idag och fick en mysig timme ihop och nu efter jobbet kom han och Mikael och skjutsade mig hem. Vilken ängel.
Imorgon ska vi dricka lite gott och äta lite gott och bara myyyyysa hela kvällen och natten, ska bli så jäkla underbart!

På jobbet går det finfint - lade min första order idag! Och det var bara min andra dag på jobbet =)
Shit vilken kick det var, vilket rus!
Det är utmanande men riktigt skoj.

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara lata mig och läsa nya nr av Illustererad Vetenskap.

Puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0