Latte & Kyckling


Ja det blev det på fiket på Duvan med Virre, efter en liten shoppingtur på stan.
HIttade två jättefina tröjor till älskling på J&S.

Sen kom söt och Anders förbi, åh min sötnos är sååå fin =)
Vi kom överens om att ge varann present i alla fall, bara för att det är kul. Hmmm, undrar vad han hittar på?
Vad jag förstår så är han inte särskilt bra på det där med att ge tjejer grejor, så det skulle inte förvåna mig om han inte hittar något. Det gör inget, jag har ju redan den finaste presenten - han själv ♥
Gud så pluttinuttigt det blev nu!



Nä. Nu ska jag ta mig en redig snus och en jävla bärs och vänta på att karl ska komma hem!
(en aning mer barskt för att lätta upp sötsmaken av detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0