Ljuvliga Fredag



Sitter som vanligt med en kopp kaffe - så gott!
Somnade sent igår, kunde inte riktigt varva ner så idag var jag väldigt trött när jag skulle vakna, men gick upp strax efter tio ändå.

Gårdagen var lugn. Jag och älskling lagade lasagne och satte oss i soffan och gosade till Day after tomorrow.
Det är så underbart med kärlek! Jag blir mer och mer kär för varje dag som går. Och nu när effekterna av mini-pillerna har sjunkit undan och jag inte är lika påverkade av dem så mår jag bra och denna vecka som varit har varit helt underbar.
Jag är otroligt lycklig!

Idag fyller allas vår gotlänning Bjarne 23 år - Grattis!
Så ikväll ska vi dit och fira honom lite. Ha ha, jag blir ensam tjej bland en massa grabbar. Men eftersom Virre är i Turkiet och inte kunde vara med när hennes pojkvän fyller så lovade jag att jag skulle gå dit så hon får vara med "i anden" ha ha!
Det blr nog kul.

Älskling bad mig att gå ner på stan idag och hitta något snyggt som han kan ha på sig ikväll. Sånt gillar jag - när ens kille litar så blint på en att han ber en köpa hans kläder =)


Det här skulle vara grymt snyggt på min kille. Eftersom han är rödblond så är starka färger görsnyggt!
Vi får se vi får se... =)
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0