Nyhetsmorgon


På tv i bakgrunden.
Jag har seriöst inte varit uppe såhär tidigt på flera månader!
Jag älskar dock att sitta med sitt kaffe framför nyheterna på morgonen, så det känns bra - förutom att man är en aning groggy av trötthet.
Blev en sen natt igår...

Såhär tidigt uppe för en A-kasse-genomgång på Arbetsförmedlingen. Fan vad jag är seriös.

Igår umgicks jag med Helena nästan hela dagen, det var jävla trevligt! Tiden flöt på som fan, helst plötsligt var klockan fem. Jävla söt grabb du skaffat H, ha ha! ;) Riktigt go tjej som är vän med både Marcus o grabbarna, och en tjej helt i min stil!

Idag blir det som sagt AF för hela slanten, sedan ska jag träffa Virre och gå hem till mig och dricka coffee och prata Turkiet =) Hade tänkt vara hemma i helgen (marcus ska till sthlm) och ha lite tjejkväll med Sorority Boys med VirrePirre, men nu verkar det som att jag ska hänga med till sthlm ändå. Och missa Håkans fest - tråkigt! Men men vi får väl se...

NU ska jag äta hårdkokt ägg och toast!
Och just ja, fick hem Definitly, Maybe ifrån LoveFilm igår. Den SÄMSTA film jag sett på länge! Fy.

Ha en bra dag alla iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0