Öl & after work


Mmmm.
Jag & Virre ska vara hos oss istället, eftersom de precis flyttat så hade de dels ingenting att sitta på och dels så var det grejer överallt.
Och eftersom Marcus ska ut på after work och dricka öl med grabbarna - så blir det tjejkväll här istället.
Bra iofs eftersom vi har en stor platt-TV och det är Top Model final ikväll he he.

Kom precis hem efter en fika med älskling på hans jobb. Fick en kasse med massa böcker av hans snälla kollega Maja. Snällt! Nu har jag något att göra när jag tröttnat på TV och dator.
På fredag är det dessutom firma-fest på Marcus jobb. Alla är så himla snälla. Man trivs verkligen bland alla i fika-rummet. Hög skrattfaktor. Sånt förlänger livet har jag hört.
Så fredagen kommer nog bli allt annat än tråkigt!

& jag har verkligen världens sötaste och bästa pojkvän.
Kan liksom inte poängtera det nog. Kan inte fatta att jag har sådan tur.
Jag är väldigt tacksam om man säger så!
Strax bär det av till stan igen och Systemet där jag ska träffa Virre. Bärs & tjej-snack - perfekt kväll.
Som sedan avrundas med en varm, lullig pojkvän bredvid en.
Ska nog överraska honom med att ligga i sängen med bara finska flaggan på mig ha ha!

Ha en strålande evening people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0