Stadsbiblioteket


Jag hittade hit efter många om och men.
Nu har jag fixat ett lånekort och sitter och ska strax skriva ut lite ansökningar.
Jag är verkligen stereotypen av nörd - som nästan bor på Biblioteket och kan spendera timmar med att långsamt gå runt bland hyllorna och spana på spännande böcker man kan läsa =) Men jag skyller på att jag är smart!

Tror jag börjar bli sjuk igen. Halsen mår inget bra alls. Bajs!
När jag är klar här ska jag till H&M och shoppa lite he he. Sen ska ajg hem och äta något samt kolla lite kartor och efter det blir det att går till det där jobbet som jag hoppas på =)



I fredags efter firmafesten plockade älskling denna fina blomma till mig =) Synd att jag råkade ha sönder stjälken bara, jag kunde inte sluta skratta vid åsynen av min sambo kissandes bakom en buske!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0