Tacos, Stockholm & inflyttningsfest


Bilder från helgen:

   

   

Tacos hemma hos Virre & Bjarne. Bjarne drog iväg och spelade biljard med Anders, sen gick vi alla tre till Pitchers och premiären av nya stället Röda Rummet. Mycket trevlig fredag!

   

   

   

   
 
 

Andreas ville prova hur det kändes att vara taliban, så han fick låna min scarf. Även Åsa blev sugen på att prova ha ha.
Mingel med allehanda folk hemma hos Håkan, som hade inflyttning/födelsedagsfest. Vi drog senare in till stan och landade på Arena Bar, där vi tog en öl - sen blev det taxi hem för grabbarna grus (älskling & Johan) var en aning fulla!
Sista bilden : Håkan och hans Terese öppnar pesenter. De ska bli mamma och pappa i februari - grattis!


   

Eftersom Håkan och Terese inte kunde komma på Marcus födelsedag i juli, så fick han sin present på festen; en egg fryer, med formen av en snopp och bröst! Skitrolig! Marcus tyckte att vi skulle bjuda hem svärföräldrarna på ägg ha ha!
Sedan har jag (äntligen) fått Marcus julklappar inslagna. Fint va?



Var på arbetsintervju imorse på OfficeStyle. Det gick superbra! Jag har en väldigt bra känsla ang. hela grejen och de var supertrevliga där. Så jag hoppas verkligen nu!!

Kommentarer
Postat av: tjaaahehehe

hejsan på dej hehe ingaet undgår mig bror nummer 2 i örebro

2008-11-01 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0