Bombnedslag


det ser ut så här hemma. I och för sig spränger dom en massa vid sjukhuset precis bredvid vårt hus. Men dom hade lika gärna kunnat sprängt här.
Jag har en jävla massa grejer som jag gärna vill ha upp. Problemet är ju bara att det bodde visst en person här innan. Med minst lika mycket prylar.
Nu har jag friskt flyttat och tagit bort Marcus grejer för att få plats med mina. Och ändå har jag 2 kartonger kvar.
Men det blir fint! och trångt.

Går runt i ett par blå shorts o blå t-shirt och ser ut som fotbollsspelare =)
Dricker kaffe, pysslar och lyssnar på KENT. Underbart.
Trånar som en idiot efter boxen... men det är 2.5 månad kvar tills jag fyller. Och jag är pank och arbetslös.
Ingen bra kombo.

Men jag hade ju tur i kärlek i alla fall.
Längtar tills babe kommer hem, vi ska ha myskväll ikväll =)

Jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0