En torsdag


Idag har jag bestämt mig för att bara sitta hemma och vara sjuk.
Åsa ville fika, som vi bestämt men det får vi ta nästa vecka istället.

Vaknade för ca en halvtimme sedan, sitter och dricker kaffe nu. Det funkar ganska bra, går och lägger mig runt tolv, halv ett och så försöker jag komma upp vid nio men jag försover mig nästan jämt till elva.
Ja, jag ska i alla fall försöka klura ihop en super-duper-perfekt ansökan till OfficeStyle - jag vill verkligen ha det jobbet!
Sedan ska jag försöka skriva lite och så det vanliga - boka tvätt, städa undan, gå och handla och laga mat. 
Borde som sagt kanske ligga och ta det lugnt men...

Veckan har gått fort.
Hoppas ni har en grym torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tufft gjort! :D

2008-09-18 @ 13:58:40
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0