European Social Forum 2008


Ja jag blev en av de sex som fick hänga på - antagligen på grund av att jag är arbetslös he he.
Nä men det ska bli kul, så jag drar ner till Malmö nästa helg. Jag ska vara i diket med Pär som chef - tack snälla gudar.
Med andra ord kommer jobbet bli kul och resten av tiden emellan - ännu roligare!
Andreas och Linnea ska också med och dom har jag jobbat med både på PiP och Peace and Love. KUL!

I fredags satt jag och Marcus och hängde med Bjarne, eftersom Virre umgicks med Zara i Linköping. Vi drog alla några bärs och spelade Neger och President och sen gick vi till Johan dit Petter kom senare på kvällen också. Även Anders kom förbi och jag och Bjarne kutade ner till bilen och tvingade upp hans flickvän Erika i lägenheten. Sen kollade vi på filmerna från midsommar och kollade på när Johan spelade 8-bitars.
Det värsta var att jag fick CP-knäpp och var jättefull. Tydligen blir jag riktigt elak och dum på fyllan ibland - och det här var verkligen en sån kväll. Hua! Pinsamt, olustigt och förudmjukande.
Nettan var tvungen att ställa in sin fest så resten av helgen har bara varit slapp (igår - bakis). Ganska skönt ändå.

Och eftersom jag är borta nästa helg kan älskling äntligen få ha sin kill-helg. Och jag kommer ut från lägenheten =)

Imorrn är det måndag, älskling är relativt frisk och ska jobba, jag ska fortsätta med jobbsökandet.
Hoppas ni haft en go helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0