Femte elementet


... kollade jag och söt på nyss. Nu ska han gå och lägga sig eftersom det är jobb imorrn.
Jag ska faktiskt också göra det, slötitta lite på TV från sängen innan.

Imorgon ska jag till Frösunda och lämna intresseanmälan, samt gå upp till kommun och lämna ansökan på städ och försöka hunta ner hon Anna-Lena som är ansvarig för servicevärdarna som jag sökt.
Jag ska även gå och lämna lite ansökningar i Mitt i City, som till exempel på Akademibokhandeln. Det vore ju perfekt - eftersom jag verkligen älskar böcker!
Ska även försöka komma förbi Biblioteket på tal om det.

Mycket att göra och jag har ställt klockan på nio, så nu är det förhoppningsvis slut på mina sega lata dagar instängd i lyan.

Nu ska jag krypa ner brevid min gosige pojke!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0