God morgon!


Vaknade av att ryggen värkte som fan och täppt i näsan så man knappt kunde andas.
Bara att gå och upp och fixa kaffe!
Det är också vad jag förtär nu när jag nyfiket springer runt bland bloggar och finner att ingen vaknat från sin sena festkväll igår och börjat blogga än. Men då! Vad ska jag läsa då?
Vi borde införa bestämda tider att blogga på, så att man vet exakt när det senaste inlägget borde blivit skrivet. Det vore perfekt för oss arbetslösa som bara har datorn att fördriva tiden med =) 

Vaknade även upp med små finnar över hela ena halvan av fejan. What the fuck liksom?
Jag är snart 24 år! När är det meningen att man ska slippa asen? Det är väl mini-pillerna som spökar fortfarande...

Ja idag blir det iaf städning för hela slanten. Har dock två stora trasiga kartonger samt drygt 3 bautastora sopsäckar fyllda med skräp. Och vår sop"box" är stor nog för att bli överfull av en sån säck. Hm...

Hat så gött denna vackra soliga söndagsmorgon!
Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0