Hemma igen


Mötet gick helt OK, det verkade vara en stor fördel att jag har mycket erfarenhet men tyävrr också ett stort minus att jag inte har körkort... Men det är bara att hoppas att jag får lite jobb!
Efteråt gick jag till Akademibokhandeln och hittade säkert en tio-femton böcker som jag skulle vilja läsa. Cravings!

Sen mötte jag upp älskling på jobbet och tog en kaffe och pratade om flytten som kommer bli i helgen i så fall. Problemet är att vi inte har någon bil, och en hel del möbler att frakta bort... Tricky. Ska försöka lösa det under veckan, måste dock dra upp ner till Linköping innan helgen och sortera, städa, packa osv. Stön och suck för flytt alltså.
Men jag vill bara ha det ur vägen så att jag kan koncentrera mig på livet här sen.
Ska dricka upp mitt kaffe och sedan dra igång och städa iordning här. Är dock hur trött som helst och jag känner febern i kroppen. Blir nog en tidig kväll ikväll.


Ha ha, en tjockis och en igelkott. Vi har dock kommit överens om att börja träna och bli lite sundare nu, så jag lär förhoppningsvis inte se ut såhär så mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0