Högskoleprov...


Ja jag satt här och gjorde ett gammalt från 2004.
En poäng ifrån 1.0! Tyckte jag var ganska bra gjort eftersom jag vet att jag inte gjorde mitt allra bästa. Så imorgon när jag vaknat ska jag sätta mig med en kopp kaffe och göra vårens högskoleprov, och verkligen anstränga mig denna gång och utnyttja maxtiden och allt. Får se hur det går!

Fy fan, jag och Marcus är så fett uttråkade på att bara sitta här hemma och glo på tv och slappa. Ändå måste vi ju det, eller han iaf, för att verkligen bli friska. Därav mitt plötsliga ryck att gnugga geniknölarna. Kul!
Gull är i alla fall på bättringsvägen och jag har faktiskt, förutom provet, utträttat nånting idag (förutom min tur till Apoteket som slutade i ett par plaskvåta skor). Jag satt nämligen och registrerade mitt CV och shit på ams.se... men fy fasen vad tråkigt det är att sitta med alla arbetsintyg och leta reda på anställningsdatum och sånt. Jag hann i alla fall halvvägs, resten får fixas imorgon.
Sen ska jag nog spika upp lite brud-grejer här hemma.. Som mina råsnygga ljusstakar typ =)

Känns som att ögonen blivit fyrkantiga av allt film och TV-tittande. Idag såg vi i alla fall Hellboy, vilket passade bra eftersom vi såg 2an igår och jag inte fattade nånting. Försökte mig på att kolla på KingKong, men fy fan vad dåligt.. Finns mycket skit därute. På tal om det, snacka om att ha vänt på dygnet, även om jag inatt åtminstone kunde sova. Mest för att jag sov med öronproppar på - älsklingen hostar sig genom nätterna, när jag behöver väldigt mycket skönhetssömn =)

Nu när Marcus flyttat datorn där den ska vara (framför dataskärmen istället för TV-skärmen) så blir det mer uppdatering här, promise!

Hat bra små tandfeér!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0