Idag är man pigg!


Snark. Vaknade vid tolv?
Gick med sega steg ner mot affären och köpte lite ätbart samt en liten 3 deciliters mjölk - så nu sitter jag och dricker den första koppen kaffe sedan i torsdags. Gott!

Ha ha ha! Min lilla älskling var visst lite full igår. Vi satt och snackade i flera timmar i telefon, då hade han druckit 7 öl och sluddrade och hade sig ha ha ha! Han fattade inte vad han själv sa och fattade definitivt inte vad jag sa..
Han satt och kollade på Hulken, men på 3 timmar lyckades han bara med att se halva? Sen skulle han ringa mig när den var slut, jag gick och lade mig vid tolv - men ingen Marcus som ringde.
Sen imorse blev han väckt av gamla kompisar som skulle upp och hälsa på och tyckte att jag skulle vara där så de kunde få berätta alla galna grejer de haft för sig i sina liv... ?
Stackars älskling.
Han har i alla fall bestämt att jag aldrig får vara borta från honom mer än högst en dag i fortsättningen. Söt!

Jaha. Idag så ska jag nog försöka bli av med en massa skräp. Nästan allting är packat nu.
En lång tråkigt dag framför mig alltså.
Hoppas ni har det roligare än jag!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-09-27 @ 15:13:03
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0