Jag har inte försvunnit...

... jag har bara varit sjuk. Och haft fullt upp.
Som nybliven Karlstadsbo har jag tillbringat dagarna efter helgen med att ha sjukstuga här hemma (ha ha ja det är det ju nu) och jag och älskling har bara legat i sängen, kollat på massa film, missbrukat nässpray och andra mediciner och knappt orkat gå upp och laga käk.
Nu har vi dock blivit lite bättre, vi orkade till och med gå ner till stan idag och köpa mer medicin på Apoteket samt hyra Saw 4 och handla mat. Fast jag kan ju erkänna att det var i pensionärs-tempo ha ha.

I helgen som var hann jag i alla fall träffa den siste systern i Magnil-släkten =) Magny och hennes man Göran bjöd på mat i deras fina villa i Örebro. Vi skulle ha träffat lilla Luna också, familjens nya 2 veckor gamla tillskott men det får bli senare. Det var mycket trevligt, som ni kan se av Marcus nöjda min här nedan när han slappar i en av ungarnas pool-ring!




Japp, skåda min sambo he he.

Jag hoppas allt är bra med er där ute. Nästa vecka ska jag börja ta tag i alla trådar samt sociala relationer, så lugn bara.
Vi var ju på Helenas fest i lördags också, mer om det senare - samt lite pics.
Imorgon ska jag och älskling i alla fall på roadtrip till Linköping och städa iordning min lya - det ska nämligen komma folk och titta på den =)
Ciao och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0