Kaos


Just nu känns mitt liv som kaos.
Hyersvärden hörde av sig idag med minst sagt otrevliga nyheter och jag har inte blivit av med den än heller.
Jag har inte fått något jobb vilket resulterar i att jag sitter hemma och glor - vilket reslulterar i att man blir en aning depp.
Det är tusen saker som vivlar runt i huvudet.
Jobb, ekonomi, lägenheten, umgänge...
Blä!

Jag är en sån person som verkligen behöver fasta rutiner och tider så jag gör det jag ska göra. Sitter jag hemma blir jag bara depp och då fastnar jag bara ännu mer. Det är fan skitsvårt att flytta till en ny stad. Man vet liksom inte vad man ska göra.
Och så får man inte tag i folk! Dom på kommunen verkar ju fan aldrig vara på jobbet...

Nä nu ska jag göra en lista på saker att göra, och sedan göra det.
Måste nysta ut saker och ting så att livet kan komma på rätt spår igen.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0