Köksfej


Nu gick klockan jättefort helt plötsligt.
Har stått i köket och skurat och diskat upp all porslin jag ska lämna. Grabben som bodde här innan städade inte innan jag flyttade in - jag får städa bort min OCH hans smuts, ingrott utav bara helvete.
Men! Man kommer långt med en diskborste, diskmedel, vatten och trasa =)
Det blir så fint.
 
Tog en pus och käkade middag. Pizzasallad och vitlöksbaugette. Ja vad fan, flyttinspiration finns inte.

Älskling ringde nyss. Han jobbar idag. Berättade att han hade gjort en marknadsundersökning åt mig så att jag fick en Triss-lott. Ha ha! Vad snällt.

Just ja. Han har firmafest på fredag. Man får ta med respektive, och jag ska tydligen med.
Dricka öl med Marcus arbetskompisar? Visst, jag har träffat de flesta och de är schyssta.
Men jag har en tendens att göra bort mig rejält när jag dricker öl.
Munkavel på mig alltså. Kom ihåg det älskling!  

Just ja. Skickade in en ansökan till Indiska också, som sökte folk i Karlstad.
Skickade in denna bild. Gud vad flott va?



På väg till Systemet i Borlänge - Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0