Madde


Herregud, jag var inne på hennes blogg för ett tag sedan, men det slog mig inte förrän idag att hon dog häromdagen.
Jag läste både hennes mammas och hennes pojkväns blogg, fy fan jag höll på att tjuta.
Skönt att de ser det så ljust och ändå känner att Madde får det bättre nu.
Alla tankar till er!

Blev helt plötsligt jättesjuk. Hoppade in i badet, men blev inte bättre. Nu ska jag krypa ner i soffan med mössa och scarf på och dricka thé och vänta på att älskling kommer med nässpray.
Just ja, hyresvärden hörde av sig och berättade att min lägenhet nu finns på bovision.se - bra.
Och så fick jag nys om ännu ett jobb som verkar lovande och så ska jag på intervju på måndag.

Men allt sådant ter sig så himla skruttigt och litet när man läser om andras liv och sjukdomar. Jag vet hur det känns när ens närmaste är sjuka och ligger för döden, min 8-åriga lillebror Wictor höll på att dö många gånger när han var liten och lider av ett okänt syndrom som ingen vet om han överever.
Det handlar om att alltid alltid alltid vara ödmjuk och tacksam inför livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0