Morgontidig


Japp, älskling köpte biljett till mig igår, tåget går halv elva. Och eftersom jag inte hann packa igår eftersom Virre och Bjarne kom över så får jag göra det typ nu. Ska bara ha i mig några koppar kaffe först. Är så himla trött! Mer än halva nätterna ligger tankarna och maler, sover jättedåligt numera.
Men nu är lägenheten tagen i alla fall. På måndag ska vi skriva kontrakt, eller dom , jag ska skriva av kontraktet eller hur det nu funkar.. Jag kommer fan inte ihåg. Har ju flyttat bajsmycket de senaste tre åren. Nu får det vara slut på ett tag med det!

Jag har varit rätt nere ett tag pga massa olika anledningar.
Men igår fick jag och Virres itta och kolla på Top Model medan våra pojkvänner åkte iväg och köpte godis till oss he he. Vad skönt det var att få minnas tillbaka till våra wild days och få skratta igen!
Underbart. På tisdag blir det öla med VirrePirre igen, fan det var så länge sedan. Sedan drar ungen till Turkiet i 2 veckor, grrr!

Jaaa... jag ska väl börja packa då. Fy fan vad trist att sitta i gamla lägenheten och röja upp. Kommer inte kunna dra förrän på måndag, hoppas verkligen att jag kan åka hem redan på söndag men det är många lösa trådar just nu.
Oj oj jag undrar hur Marcus ska klara sig utan mig.. Ingen som lagar mat ha ha.
Nä, 3 timmar på tåget att se fram emot, yey.
Ha en gut day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0