Nostalgi


Dammade av några gamla blandskivor som jag fått, skivor som är gjorde 04 - 05.
Oj oj vilken nostalgi!
Savarge Garden, Christian Wals och massa gamla godingar som Mario och en duett med Him.
 
Nästan allting är packat nu. Och shit vad det blev tomt, speciellt när jag tog bort minnesväggen.
En massa kort, citat, konsertbiljetter, kollage och grejer som jag satt upp på min garderobsvägg - jag gillar att vakna upp och se det man älskar över allt i världen.
Familj, vänner, Kent, galna minnen och minnesvärda citat samt bilder som jag helt enkelt bara gillar.
Undrar vart jag ska hänga upp alla galna grejer hemma hos Marcus? Eller rättare sagt hos Marcus och mig =)
På onsdag är vi officiellt sambos =)

Tillbaka till plocket nu!
Ha en super fredag!

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha tack vad snällt :)

2008-09-26 @ 18:34:16
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0