Nytvättat hår och pocket


.... sitter här med nytvättat hår i en turban på skallen.
Marcus stack iväg till Andreas - de ska väl spela lite som vanligt.
Så jag är alldeles själv i lägenheten - aah!

Håller på att läsa Denise Rydbergs "Vänninan" - väldigt bra, men tyvärr lite för lik de storys hon har i sina nyare böcker som "Maltilde" och "Åsa". Men som sagt - ändock bra för den är alldeles strax slut.

Så .... jag ska ta och blåsa håret och läsa ut den. Sen är jag jäkligt sugen på att kolla på Sex and the City-filmen som älskling laddat hem till mig. Grejen är bara att jag hade tänkt spara den till imorrn kväll, då Marcus ska iväg på killkväll. Svårt!

Ska i alla fall njuta lite av egentiden nu. Ikväll blir det tacos framför Tvn - vilken glaumor!
Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0