Random iTunes


Ha ha man lyssnar på en jäkla massa låtar som man aldrig skulle tittat åt annars. Kul!
Martika med Toy Soldiers är min favotit just denna minut. Det är originallåten som Eminen gjorde om.

Kommuntanten ringde förut, efter TRE veckors jagande. Jag fick inte jobbet för att jag inte jobbar på kommunen. Häpp.
Men jag var välkommen att söka jobb där när jag väl jobbade inom kommunen. ? Någon slags mysko sekt eller?
Aja, stora TACK till älskling som på fem minuter fick saker och ting att röra på sig därborta. Han kan fan sälja bomber till Gud - så bra är han på att snacka och vara trevlig.

Det har även droppat in lite svar och så på lägenheten. Så imorgon får vi se =)
Guuud vad bra humör jag är på. Och så trevliga töser som kommer och kommenterar... Nice.
Snart ska jag gå iväg och handla, jag ska laga kassler till älskling idag. Men det är inget bråttom direkt, för han och Bjarne ska spela pingis efter jobbet. Ha ha.
Här får ni ännu en bild!


The place to be - Platens Linköping

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: tack :)

ja man blir verkligen sugen att köpa en massa :)

2008-09-16 @ 19:58:23
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0