Ska du ha körv Jackie?


Ba ba ba ba...
Vad SKÖNT att vakna upp hemma och känna normaliteten igen. Är så lycklig!
Och det var helt obeskrivligt att få sova bredvid världens sötaste igår. Jag kunde liksom inte sluta titta på honom och gosa runt - lovely.

Idag var det meningen att jag och Virre skulle ha lite girls-night. Men hon och Bjarne har i likhet med mig flyttat idag, in i en liten mysig etta vid simhallen här i Karlstad.
Så vi får inviga deras lya imorgon med lite pilsner och tjej-snack. OCH så måste vi börja med Årets normineringar, kom ihåg det Virre! Inte långt kvar nu...

Stort tack till allas vår körv-gubbe Sören och Maj-Britt för all hjälp igår.

Jag ska ta och sätta upp mitt nyfönade krull och börja packa upp lite här i VÅR lägenhet =)
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0