Solen skiner...


Ja det är riktigt härligt väder ute!
Jag sitter här och försöker torka mitt hår, har precis beepat iväg ett par ansökningar. Försöker dricka vatten, för jag upptäckte att jag nästan aldrig dricker just vatten. Undrar varför det är så svårt?

Idag har Marcus friskvårdsdag så han och hans kollegor är ute i skogen och skjuter luftgevär. ? Ha ha, döm om min förvåning när min kära sambo börjar böka under sängen och drar fram ett gevär. Men det är ju viktigt med sånt. Hrm.
Imorgon ska jag åka till Linköping. Röja upp i lägnheten. Men som vanligt vid flytt så är allting kaos. Hoppas att allt löser sig!

Idag ska jag - träna. Med älskling. Torde bli intressant!

Have a great day!


Utsikten igår, underbart höstväder i skymningen


Utsikten idag, skinande sol och varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0