Telefonsamtal




Ringde älskling nyss, fan vad skönt det måste vara att få tillbringa sin dag på ett jobb man trivs med och med roligt folk runtom sig. Vilket han också tycker.
Förklarade min krypande frustration men han sa att det kommer ordna sig. Visst är det konstigt att man faktiskt blir lugn när ens pojkvän säger så?
I alla fall lite lugnare.

Idag har jag sökt 3 jobb och jagat folk. Städat här hemma och köpt mjölk. Ska strax börja laga korv stroganoff så maten står på bordet när Marcus kommer hem ha ha. Skulle ju lika gärna kunna tituera sig som hemmafru. Ja förutom att vi inte är gifta då.
Vi har ju totalt vänt på dygnet, och jag som sov till typ två idag är ju rätt utvilad, men Marcus sov kanske bara tre timmar inatt.
Jag ska försöka vända tillbaka dygnet jag med, jag mår fan inget bra av att sova bort halva dagen - man blir så seg då.

Sen får vi se hur det kommer bli med Malmö i helgen. Kollade upp biljetterna - fy fan! Närmare två tusen spänn tur och retur. Så någon på LiveSide får fixa skjuts, men jag vet hur det brukar gå med sådant. Bara hoppas att Petter hör av sig så fort som möjligt.

Nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden och sen laga mat.
Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0