Top Model 9


Älskling sprang iväg till Johan och jag sitter här och glor på Top Model med lite gottis som han köpte till mig.
Uschi, jag tycker så synd om grabben.
Eftersom jag äter p-piller och bara gjort det i 1 månad så är jag ganska grinig och kort mot honom på grund av hormonerna. Fast han bara vill väl och saknar gos och allt. Inte lätt!
Hoppas verkligen det går över snart, inget kul att gå omkring och må bajs jämt.
Jag älskar dig Marcus! En ängels tålamod och han ger aldrig upp. Bättre finns inte.

Nu är det tillbaka till tv-rutan!
Gjorde förresten kassler-gryta med chili och vattenkastanjer - faan vad gott det blev. Kul att experimentera med mat. Söt tycker att jag ska bli kock ha ha.
Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0