Total Lycka


Jag fick idag tillstånd att själv "ragga" folk som vill ta över min lägenhet.
Gick ut på Blocket och fick napp direkt. Fan vad folk som vill ha någonstans att bo. Har speciellt en som är väldigt lovande.
Och då kan jag bli av med lyan till månadskiftet! *LYCKA*

Dessutom har Marcus pratat med dom på kommunen idag. På städ var dom eld och lågor så jag ska upp dit imorrn och får förhoppningsvis jobb direkt. Är man väl inne i kommunen kan man lätt byta till andra områden.
Ang jobbet som servicevärd var dom lite tystlåtna. Det fanns en plats kvar och de ville helst ha en intern (inom kommunen). Men hon skulle kolla på de sista ansökningarna. Håll tummarna!!

Så underbart skönt att det börjar lossna.
Jag bara ber till gudarna om lite extra hjälp just nu. Men jag är ändå redan så tacksam över allt så här långt.
Man får så mycket extra energi och kraft när alla ens moln börjar skingras.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0