Forts

Just ja. Nya beslut. Jo jag låg i badet häromdagen o var en aning irriterad över ja allting typ. Då tog jag tag i kragen på mig själv o tänkte att nu fan får det vara nog av att vara dryg, stolt o envis Östgöte. Jag flyttade trots allt hit av egen fri vilja o jag stannade för att JAG ville det. Insåg att det inte är Karlstad el folket här det är fel på - utan min kassa inställning. Så där o då tog jag beslutet att ge Karlstad o folket här en ärlig chans o sluta bete mig som en bortskämd barnrumpa. Jag är värmlänning nu o that's that! Pratade med Robban sen o han tyckte det var ett strålande beslut! :) så nu sitter jag faktiskt här o håller på Färjestad. HV har ju trots allt redan fått ett guld, tycker nog att Fbk förtjänar att få det efter sin insats i år! Åsa var här o hämtade böcker tidigare, tack för lånet. Jag finns här o tänker på er, o bara för att man inte kanske är best friends så är iaf jag uppfostrad till att bry mig om människor. O det är jag stolt över :) snart blir det att ut o gå i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0